Menu
0
Winkelmand
Gratis verzekerde verzending vanaf €30!
€10 Korting bij afhaal!
De goedkoopste in NL & BE!
Voor 17:00 besteld, morgen in huis!

Klachten en garantie

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de producten of dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan te geven bij voorkeur via e-mail. Dit kan ook via ons contactformulier en/of telefonisch. Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. 

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Defect en garantie

Het is enorm vervelend als een artikel niet, of niet naar behoren functioneert. Volg altijd de gebruiksaanwijzing op de verpakking of raadpleeg de handleiding van het product voor eventuele probleemoplossingen.

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geeft Dutch Plaza een eigen garantie. Bij de product pagina's staat de duur van onze garantie vermeld. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Voor tweedehands producten geldt er vaak geen fabrieksgarantie meer en daarom geven wij op deze producten 1 of 2 jaar garantie. Dit verschilt per product en staat altijd op de product pagina's vermeld.

Is het product defect geraakt tijdens de garantieperiode?

Wanneer u bij ons een product hebt gekocht en dit product is binnen de garantieperiode defect geraakt kunt u dit na overleg met ons aan ons toezenden. Wij vergoeden de verzendkosten hiervoor.

Mijn product is kapot, wat moet ik doen?

Controleer als eerste of het nog binnen de garantietermijn valt door middel van de datum van aanschaf. Valt het nog binnen de garantieperiode? Neem dan als eerste contact met ons via telefoon 085 – 06 02 034 (elke dag tussen 10:00 en 17:00) of door middel van ons contactformulier. Geef het ordernummer door en wat het defect is. Eventueel kunt u er foto's van maken en deze doorsturen.

Wanneer valt het defect onder de garantie?

  • Wanneer de garantietermijn nog geldig is
  • Wanneer het defect niet is ontstaan door onkundig gebruik of een ongeluk
  • Wanneer het een fabrieksfout betreft
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €30,00 en de verzending is gratis